Etichete

sâmbătă, 27 septembrie 2014

Inceputul, niciodata usor

Si DA, dupa lungi negocieri cu mine, m-am decis ca e cazul sa imi fac un blog :)

De ce acum, ce as putea posta, ce nume sa ii dau, etc, o gramada de intrebari au trecut pe la mine.
Ca orice inceput, nu e nimic simplu, dar totusi nici foarte complicat - atata timp cat deja sunt la prima postare pot zice ca am reusit.

De ce un blog, de ce un blog azi?
Simplu, poate ca imi e dor de jurnalele din copilarie ( tinute bine sub cheie ) sau cred ca a venit momentul sa povestesc, sa va povestesc tot ceea ce cred ca imi face viata mai frumoasa, si pana la urma sa povestim impreuna.
Nu voi avea un blog tematic, nu pentru ca nu imi place sau nu am o tema anume, ci pentru ca imi doresc sa impartasesc experiente din mai multe domenii (muzica, culinar, fashion, plimbari, work, copilarie,  ganduri, si cate si mai cate).
Am inceput cu pasi mici, ca un bebelus in primii ani de viata, si sper sa crestem impreuna.

De ce Ieri, Azi, Maine?
Pentru ca povestile sunt de IERI, pot fi chiar cele de AZI sau le putem creea pe cele de MAINE.
Pentru ca lucrurile frumoase din viata ni se intampla des, si poate nu mereu avem timp sa le observam, dar ni le aducem aminte mai tarziu.

Am inceput timid,dar cu speranta ca va fi ceva frumos <3

pupici,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu