Etichete

miercuri, 31 decembrie 2014

2014, multumesc!

Mai sunt doar cateva ore, cateva ore si ne luam ramas bun de la 2014.

E cazul sa facem review-ul acestui an.
Nu stiu exact de unde sa incep, s-au intamplat atatea si as avea atatea sa imi amintesc.
Acum aproape un an paseam cu teama in 2014, cu teama si cu un sac de dorinte.
Ce am invatat cel mai bine in acest an: sa ma iubesc pe mine! 
Sa am incredere in mine si in ceea ce pot eu realiza! Si am reusit sa duc la bun sfarsit multe vise.
Dorintele din sac s-au realizat incet incet si asa am prins incredere in mine!


2014 mi-ai pus fata in fata cu multi oameni, oameni frumosi , pe dinafara, si cam urati pe dinauntru; mi-ai cam rupt din treptele de pe scara viselor, dar m-ai invata sa fac pasi mai mari; m-ai invatat ca proiectele mari se construiesc din planuri mici si sigure; mi-ai aratat ca prietenia adevarata e din suflet, dar prietenii
din interes sunt nelipsiti; m-ai ajutat sa inteleg ca dragostea e o parte din viata noastra, ca trebuie sa iubim frumosul; am invatat ca o cariera se construieste prin munca, multa munca si un colectiv care te sustine si te ajuta sa cresti si sa te dezvolti; am invatat sa zambesc din suflet si sa iau viata pas cu pas!

Un an in care am fost inconjurata de persoane dragi mie, dar si de oameni care inca nu stiu sa se bucure de fiecare clipa.

Plec spre 2015 cu incredere in viitor, cu cateva vise marete si cu zambetul pe buze!

La multi ani, tie!
La multi ani 2015!

Cu drag,
C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu