Etichete

miercuri, 18 februarie 2015

Ganduri de dupa concediu

Saptamana trecuta am simtit nevoia sa evadez din rutina zilnica si sa imi iau cateva zile libere.

Zis si facut...cerere la birou, plan de concediu, bagajelu si am plecat.

Fara doar si poate cel mai bine e acasa, la casa parinteasca...si am fugit la Azuga.

Azuga - acest orasel micut de munte este reteta mea pentru a putea intra in ritmul normal si pentru a prinde puteri sa iau lucrurile de la capat.

Cred ca fiecare dintre noi simtim ca ni se descarca bateriile, chiar daca tot ce facem zi de zi este facut cu pasiune si devotament.
Avem nevoie de un ritual de relaxare, care ar trebui sa fie inclus in prioritatile noastre si in planurile din viitorul apropiat.

De ce as recomanda Azuga ca si destinatie de vacanta / concediu?
Clar, daca ai chef sa petreci in cluburi sau sa ai parte de o viata de noapte mai activa -  Azuga NU este destinatia perfecta.

In schimb daca vrei sa te relaxezi, sa te plimbi, sa privesti cerul senin si crestele muntilor, sa inspiri aerul curat de munte, sa iti incarci bateriile...sau pur si simplu ai nevoie de cateva zile de meditatie. Momentele acelea cand sa fi doar tu cu tine si cu gandurile tale, atunci hai la Azuga.

In zilele de stat acasa m-am detasat mult de rutina zilnica, mi-am pus gandurile si planurile in ordinea fireasca si am profitat de razele de soare.

Multe nu sunt de spus...poate doar ca mi-ar mai fi trebuit cateva zile sa ma bucur de zapada si de aerul proaspat de munte.

Cu drag,
C.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu