Etichete

marți, 7 aprilie 2015

Review my EOS lip balm & my red lipstick INGLOT

Nu v-am mai povestit de ceva timp despre produsele de beauty pe care le folosesc :).

Azi, vorbim despre buze, despre hidratarea lor si de ce nu si despre culorile acestei primaveri!


De EOS sunt convinsa ca ati auzit, dar poate nu ati apucat inca sa il incercati.
Eu cu greu l-am gasit la noi, dar pana la urma l-am gasit la cei de la emag.ro .

Mi-a fost greu pana am ales varianta dorita, dar m-am decis catre Summer Fruit (capsune, afine si piersici). Pot spune ca il ador, este exact ce am nevoie pentru zilele acestea de primavara.
Am momente cand efectiv il mananc de pe buze :).

Nu m-am gandit ca intr-un ambalaj asa simpatic poate sta balsamul care face minuni. Si nu glumesc cand zic asta, pur si simplu acest balsam hidrateaza extrem de bine buzele si are o formula foarte usoara care nu incarca buzele. Sa nu mai zic de gustul si mirosul lui...le ador <3.

Il folosesc de fiecare data cand simt nevoie si il port cu mine peste tot.




Ce m-a atras cel mai mult la acest balsam?
Clar, ambalajul a fost primul plus ( mi se pare tare haios), dar si componenta balsamului. Cum eu sunt pro tuturor produselor organice, EOS lip balm s-a potrivit perfect stilului meu.
Balsam 100 % Natural, 95 % Organic - eos (evolution of smooth)
- hidratare de lunga durata
- contine ulei de Jojoba, unt de Shea & vitamina E
- datorita formei de sfera ofera o precizie mai buna la aplicarea pe buze
- capac cu filet, ofera protectie antibacteriala
- 95 % natural cu vitamine, zinc si unt de Shea
- fara Gluten, fara Paraben, fara Petrolatum, fara Phthalate

Ingrediente: Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Beeswax (Cire D'abeille)*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Mentha Piperita (Peppermint) Oil*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Stevia Rebaudiana Leaf/Stem Extract*, Tocopherol, Limonene, Linalool. * Organic. Certified Organic by Oregon Tilth.

Recomand cu mare drag acest tip de balsam! Asa ca nu mai stati pe ganduri si achizitionati-l!!! 









Daca tot vorbim de buze, zis sa va dezvalui si culoarea rujului preferat de mine :).

Am perioade cand ma canalizez doar pe un produs sau doar o nuanta a unui produs. Anul trecut facusem o pasiune pentru oja de unghii neagra, cred ca am purtat-o 6 luni bune aproape incontinu.

Anul acesta am facut pasiune pentru rujul de buze ROSU, chiar rosu intens. Nu plec de acasa fara el, iar buzele mele il adora.
Am ales varianta rosu intens de la Inglot si sunt extrem de multumita de el.

De altfel, recomand cu mare incredere toate produsele Inglot.

Deci cum va spuneam...super balsamul EOS si rujul de buze ROSI de la Inglot sunt vedetele mele in aceasta primavara!

Cu drag,
C.

P.S Gentuta stiti deja ca o puteti gasi pe www.luna-style.ro
In aceasta perioada beneficiati si de 20% reducere la toate produsele pe baza codurilor de reducere FIDELITATE si 2203 <3
* gasiti detalii pentru folosirea codurilor pe pagina noastra de Facebook Luna Style






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu