Etichete

joi, 18 iunie 2015

Flori, modele, culori si gentute

Nu v-am mai lasat de mult o postare fashion. Astazi m-am gandit ca avem nevoi de un strop de culoare. M-am echipat comod si am plecat la o plimbare in parc.









Bluzita din matase o am de 1 an, dar este una din piesele vestimentare pe care o ador. 
Fusta mi-am achizitionat-o recent de la exclusives.ro. M-a incantat ideea de a avea o fusta 3D Carnations - nu am stat pe ganduri si mi-am comandat-o, o poti gasi si tu AICI la un pret foarte bun.








Am ales geanta ARA de la www.luna-style.ro , o geanta incapatoare si si usor de purtat. Are atat bareta de mana cat si o bareta de umar. 
Poti gasi geanta AICI.

Cu drag,
Cata <3

* nu uitati ca ne vedem si pe facebook Ieri, Azi, Maine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu