Etichete

marți, 23 iunie 2015

Idei de cadouri pentru doamne si domnisoare

Soarele isi face aparitia timid de geam. Cafeaua este pregatita. Gandurile bune sunt pentru voi!
Astazi am zis sa vorbim despre CADOURI. Cadourile pe care ni le dorim si cele pe care le primim.
Poate parea un articol dedicat femeilor, dar pe care sa il citeasca barbatii :)

Eu ador cadourile, sa le primesc si sa le ofer. Mi se pare cel mai frumos gest, sa te gandesti la cineva, sa te gandesti ce ii place, sa ii vezi bucuria pe fata cand deschide cutia frumos ambalata.
Nu ma bucur neaparat de cadou ci de gest in sine. Ma bucur de momentul acela plin de suspans, desi uneori chiar stiu ce sa afla dincolo de fundita.

Tot la fel de mult ma entuziasmez si cand ofer un cadou, il ofer din tot sufletul, il aranjez frumos si traiesc emotiile celui care il primeste.

Toti avem un punct sensibil cand vine vorba de ce ne dorim, ce cadou ne-ar place sa primim. Eu nu pot renunta la genti si pantofi. Cu cat am mai multe parca nu am deloc :) .
Deci, aceste mici capricii mi le ofer singura. Nu pot rezista in fata unei genti de piele incapatoare sau in fata unei genute comode.

 Stiti deja ca sunt fan-ul gentilor LUNA STYLE , asa ca despre aceste gentute o sa va povestesc azi. Despre cateva modele pe care le ador.

1. Geanta de Piele LARA

Geanta perfecta pentru zilele incarcate de la birou. Este foarte incapatoare si atata de fashion. Desi este achizitia perfecta. Eu o ador!!!

2. Geanta de Piele SONIA

Micuta si foarte comod de purtat. Perfecta pentru iesirile in oras sau pentru o plimbare alaturi de prieten / iubit / sot. 



Una din gentile de care m-am indragostit la prima vedere. Desi pare micuta, este extrem de comoda si incapatoare. Este preferata mea din perioada de primavara-vara <3.


4. Geanta de Piele NATASHA

 Cand port aceasta gentuta ma simt ca Scufita Rosie :). Este ca un cosulet foarte simpatic, dintr-o piele moale si placuta la atingere. Ideea este ca nu ma asteptam sa fie asa incapatoare. A devenit din prima prietena mea pentru zilele de weekend!


V-am povestit despre o parte din gentutele mele de piele preferate. Voua care va place cel mai mult?

Va pup si ne vedem pe www.luna-style.ro la un shopping :)
Nu uitati ca suntem si pe facebook AICI

Cu drag,
Cata <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu