Etichete

vineri, 24 iulie 2015

Idei pentru un mic dejun sanatos

Parca pe zi ce trece este mai cald. Nu ma plang extrem de tare de aceste grade ridicate, dar cateodata simt nevoia unei adieri de vant.
Problema acestor zile caniculare se reflecta in bucataria mea. Doar cand ma gandesc sa aprind aragazul si deja ma enervez.
Asa ca am incercat sa ma adaptez unui stil de viata mult mai sanatos.
Astazi o sa va povestesc despre micul dejun - masa mea principala.

1. Smoothie
 
Ador diminetile care incep cu un smoothie sanatos si hranitor.
Nu as putea spune care imi place mai mult, dar pentru astazi l-am ales pe cel cu spanac, caise, lapte de migdale, seminte de chia si sucul de la 1/2 lamaie.
Cel cu capsuni, iaurt bio, migdale hidratate, 1/2 banana, seminte de chia, sucul de la 1/2 lamaie si o cana cu apa il prefer in zilele de weekend, nu stiu de ce, dar de 2 weekenduri doar pe acesta il fac.
Pe cel cu fructe de padure ( afine in cazul meu ), portocala, seminte de chia, o lingura de miere si lapte de cocos l-am facut o singura data, dar este pe lista mea de preferinte.
Mai a ramas cel cu caise, iaurt bio, ananas, seminte de chia, 1/2 de lamaie si o cana de apa inca nu a fost testat de mine, dar mi-am propus sa-l gust saptamana viitoare.
Este atat de simplu sa pui toate ingredintele in blender si in nici 5 minute sa ai cel mai hranitor suc.

2. Avocado si omleta






Un alt mic dejun pe care il ador si pentru care am curajul sa deschid putin si aragazul pentru a face omleta.
Pisez bine avocado si pun peste el lamaie, din 2 oua fac rapid o omleta, 3 felii de paine de secara si gata si acest mic dejun.
Te asigur ca nu are cum sa nu iti placa!



















Sunt zile in care simt o pofta nebuna de ceva dulce, si atunci ma rasfat cu un mar taiat rodele, pe care adaug pasta de migdale sau pasta de alune de padure.
Recunosc ca am avut tentative si de a adauga putina miere, dar am cam renuntat.
Le ador pe cele cu pasta de alune de padure, sunt de-a dreptul delicioase.















Voi ce mic dejun preferati in aceasta perioada?

Cu drag,
Cata <3

sursa Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu