Etichete

joi, 21 ianuarie 2016

Cizme perfecte

Un ceai cald, o patura pufoasa si laptop-ul in brate. Frigul de afara parca ma oboseste si mai mult.
De la un timp am inceput sa imi organizez de seara tinutele pentru a doua zi, posibil sa fie si din cauza programului meu extra matinal de trezire la ora 5.30 am :).
Problema de care ma lovesc de fiecare data este: "eu cu ce ma incalt pe vremea asta?"
Clar, cizme si cat mai imblanite sa fie...sa tina de cald!
Când vine vorba de magazinul preferat de pantofi aleg cu incredere Depurtat.ro . Chiar daca punem in balanta o comanda online sau ma duc direct sa le ridic de la magazinul lor din Crangasi ( este cel mai aproape de mine ) am de fiecare data incredere ca gasesc perchea de incaltaminte potrivita.

In momentul de fata oscilez intre 3 modele de cizme, as vrea unele comode dar sa aiba si putin toc.

1. Cizme Roberta Khaki

Au un design deosebit, imi place mult acel fermoar de pe fata cizmei. Au o talpa groasa si un toc foarte comod. Si unde mai pui si in aceasta perioada au un pret special de 89 lei.

2. Cizme Zory Khaki

Aceste cizme sunt preferatele mele, mai ales ca sunt imblanite pe interior. Inaltimea acestora este de 51 cm cu tot cu toc si cred ca imi vor veni putin peste genunchi. Acele capse aurii le dau o nota de stylish. Pretul este extrem de bun - 119 lei.

3. Cizme Seza Negre

Cum franjurile sunt la moda nu puteam sa ratez aceste ghetute speciale. Cred ca pot fi purtate cu usurinta atat in perioada de primavara cat si in cea de toamna. Eu ador tocul patratos si cu siguranta sunt foarte comode. Sunt genul de cizme care se potrivesc unei tinute smart casual, deci imbinam utilul cu placutul. Pretul este si el un punct important, doar 139 lei. 



Voi ce cizme ati alege de la Depurtat.ro ?

Cu drag,
Cata <3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu