Etichete

duminică, 10 ianuarie 2016

Review: Perie rotativa - Rowenta Brush Activ

 
Pe Facebook-ul Ieri, Azi, Maine by Catalina gasiti un top 5 al celor mai vizualizate post-uri din 2015!
Tare mult mi-ar placea sa stiu care este si postul vostru preferat <3
 
Cum locul 1 este un post despre îngrijirea parului si despre super samponul pe care eu il folosesc ( gasiti AICI articolul ) am zis sa continui cu ritualul meu pentru par fin si foarte pretentios!
 
 
Parul fin are marele dezavantaj ca se incurca extrem de repede, tocmai de aceea folosesc întotdeauna un ser pentru descurcarea parului. Este un ser foarte accesibil, de la AVON si pot spune ca sunt extrem de incantata de el.
Pulverizez pe parul umed, in special in zona varfurilor pentru ca acolo apar problemele si apoi il pieptan fara nici o grija. Pentru mine este foarte important ca parul sa poata fi descurcat usor deoarece firul subtire se rupe repede când este incalcit.
 
Pasul doi tine de rezistenta firului de par la temperaturi de uscare foarte mari ( fie ca vorbim de uscator, de placa de par sau de peria rotativa ). Am testat mai multe produse insa spray-ul de la SYOSS m-a convins. Il ador pentru ca nu imi incarca parul si pentru ca dupa uscare ii ofera multa lejeritate.
Il aplic tot pe parul umed inainte de a incepe procesul de uscare sau in cazul in care imi intind parul cu placa il aplic pe parul uscat, dar doar spre varfuri.
 
 
De aproape 4 luni am renuntat complet de a imi usca parul cu uscatorul si am ales sa il usuc cat mai mult natural apoi sa il dau o forma cu ajutorul periei rotative Rowenta Brush Activ.
Aceasta perie are si varianta de uscare, ceea ce pe mine ma incanta maxxxim.
Mai exact: Imi usuc parul cu prosopul ( adica il sterg foarte foarte foarte bine ) apoi apelez la peia rotaitiva la nivelul 1 ( caldura moderata ). In acest fel parul este si uscat, si coafat dar si intins.
Cumva aceasta perie are 3 functii importante: usuca, intinde si aranjeaza.
 
Rowenta Activ Brush dispune de doua perii rotative, una mai mare si una mai mica. In mod constant eu folosesc peria mare deoarece imi ofera si volum ( lucrez cu ea mai mult la radacina parului ).
Recunosc, peria mica am folosit-o o singura data când am incercat sa imi fac bucle cu ea insa nu am reusit, asa ca pentru bucle folosesc tot placa de par sau ondulatorul :).
 
De ce am ales Rowenta?
Când m-am decis sa imi iau peria rotativa cred ca am facut o cercetare de piata de cel putin 1 luna. Mi-am intrebat prietenele, am consultat bloguri de specialitate, am facut sute de comparatii intre produsele de pe piata.
Perie rotativa de coafat Rowenta se caracterizeaza prin eficienta (putere de 1000 W); asigura o coafura precisa prin intermediul celor 2 tipuri de perie (diametru de 3 si respectiv, de 5 cm), pentru orice lungime de par; de asemenea vine cu 2 carcase protectoare pentru perii,  cablu de agatare.
Poate cele mai importante beneficii ale acestei perii rotative Rowenta sunt invelisul sau ceramic pentru stralucire si sistemul impotriva incurcarii parului. Mai mult de atat, cele doua viteze de functionare asigura uscarea si stilizarea parului, in acelasi timp obtinandu-se un rezultat profesionist. Un alt plus pentru acest dispozitiv este sistemul ionic pe care il detine si care asigura o distributie de ioni in suvita de par.

Merita o astfel de investitie!

Va pup si va astept si pe Facebook sa povestim mai multe!!!
  





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu