Etichete

miercuri, 2 septembrie 2015

Bine ai venit, SEPTEMBRIE !

Gata, am schimbat anotimpul. Doar in calendar, vremea de afara inca ne imbie cu un soare stralucitor si vreme calda.
Astazi m-am trezit devreme, cafeaua fierbinte ma astepta, asa cum ma asteapta o zi plina.
Mi-am oprit putin timpul in loc, am zis sa profit de adierile racoroase din aceasta dimineata...cu laptopul in brate am iesit pe balcon sa savurez cafeaua si sa imi pun in ordine planurile din aceasta luna!

Cateodata organizarea imi da batai de cap, dar m-am obisnuit ca la fiecare inceput de luna sa imi trasez cateva idei, cateva planuri care sa imi aduca bucurie in suflet.
Acum imi dau seama ca timpul trece foarte repede, nu pot sa cred ca au trecut 6 luni de cand LUNA STYLE a prins contur, 6 luni in care am pregatit cu drag fiecare comanda, 6 luni in care am cunoscut oameni deosebiti, 6 luni in care m-am bucurat la fiecare feedback primit de la clienti.
Deci, primul meu gand in aceasta luna merge tot catre gentile Luna Style - vom lansa colectia de genti toamna - iarna. Abia astept sa vi le arat, sunt cu adevarat deosebite, genti practice - atat de necesare femeii moderne, femeii care este intr-un ritm alert, dar care isi gaseste putin timp si pentru ea.

Stiu ca domeniul in care lucrez este foarte activ si mereu am lucruri noi de invatat, luna aceasta voi investi intr-un curs de Marketing Digital - AICI , o sa va povestesc mai multe dupa ce voi termina acest curs.

Imi doresc sa mai testez o data experienta " o zi fara TREBUIE " , a fost cu adevarat o zi care mi-am incarcat bateriile. Gasiti intreaga postare AICI .

Si undeva, intr-un colt in lista mi-as dori un concediu - cateva zile pe care sa le petrec in afara Bucurestiului nostru supra aglomerat, cateva zile de liniste petrecute la Ferma Club .


Acum, ca mi-am pus in ordine dorintele pentru luna septembrie, am baut cafeaua si m-am imprietenit cu razele soarelui cred ca este timpul sa incepem munca!

Voi ce v-ati propus pentru aceasta luna?

Va pup,
Cata <3

photo: Pinterest


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu